loading...
شارژهمراه اول
بهزاد بازدید : 48 1397/08/27 نظرات (0)

از همراه اول شارژ وفاداری بگیرید

اپراتورهای تلفن همراه همیشه با یکدیگر در رقابت بوده اند. این رقابت با ارائه طرح های تشویقی و متنوع برای کاربران جذابیت پیدا می کند و باعث می شود یک کاربر اپراتوری را برای تلفن همراه خود انتخاب کند. همراه اول در کنار دیگر اپراتورهای داخلی در این رقابت تلاش های فراوانی را انجام داده و می دهد. به همین منظور طرحی به نام "هدیه شارژ وفاداری" توسط این اپراتور ارائه شده است.


این سرویس مخصوص کاربران سیم کارت های اعتباری است و به این صورت است که به تعداد سال های همراهی مشترک با همراه اول یک درصد شارژ بیشتر به اعتبار خود می افزاید. برای استفاده از این سرویس حداقل باید یکسال از زمان خرید سیم کارت و فعالسازی و یا تغییر نام گذشته باشد.



قوانین و نکات

۱- تخفیف ارائه شده به کاربران جدا از سال های وفاداری ۱۰درصد است.

۲- اگر خرید سیم کارت کاربری از ۶ سال و ۱۰ ماه گذشته باشد ، ۵درصد شارژ هدیه می گیرید و ۱۰ ماه محاسبه نمی شود.

۳- امکان انتقال اعتبار یا خریداری بسته با مبلغ شارژ وفاداری امکان پذیر نیست و شارژ وفاداری برای مکالمه ، پیامک ، پیامک چند رسانه ای و GPRS قابل استفاده است.

۴- زمان شارژ هدیه جدا از مبلغ شارژ ۶ ماه است.

۵- اگر کاربری کمتر از یکسال از سیم کارت اعنباری استفاده می کند با شماره گیری کد طرح شارژ وفاداری ، مشمول این طرح نمی شود و کد شارژ مصرف نشده و می توان آن را به روش عادی و یا استفاده از طرح های دیگر مصرف کرد.

۶- امکان فعال کردن هم زمان چند شارژ هدیه وفاداری (در صورت داشتن چند سیم کارت) وجود دارد.

۷- هزینه استفاده کاربر در ابتدا از شارژ هدیه کم می شود و بعد از آن ، از هزینه شارژ اصلی که در سیم کارت است.

۸- اگر کاربر بسته های هدیه دیگری هم داشته باشد در ابتدا مبلغ از بسته های هدیه کم می شود و بعد شارژ وفاداری مصرف می شود.

۹- کاربران با استفاده از کد #۱۱*۱۴۰* می توانند بیشترین زمان برای داشتن اعتبار شارژ هدیه وفاداری را به دست آورند ولی اگر دو یا چند کد شارژ وفاداری فعال شود تنها تا زمان پایان اعتبار قابل استفاده است.




کد های فعالسازی و راهنمای آن را می توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

نحوهدریافت

درخواست

کد دستوری

فعالسازی

#رمزشارژ*۱۲۲*۱۱۱*

دریافت راهنما

۱۲۹۱#*۱۱۱*



برای ثبت آگهی رایگان به سایت شهر24 مراجعه کنید.

سایت شهر24 مرجع آگهی های رایگان.با سایت شهر24 دیده شوید.


بهزاد بازدید : 41 1397/08/11 نظرات (0)
مدیر عامل اپراتور همراه اول ارتباطی سرعت بالای اینترنت همراه را دلیل اتمام زودهنگام حجم بسته‌های اینترنت دانسته و تاکید کرد: لازم است مردم در این باره اطلاعات کافی به دست آورند.
 
دلیل پایان زودهنگام شارژ اینترنت همراه 

وحید صدوقی شامگاه گذشته در مراسم سالگرد تاسیس همراه اول به ارائه‌ی توضیحاتی درباره فعالیت‌های یک سال اخیر این اپراتور پرداخت.

وی در صحبت‌های خود در ارتباط با دلیل اتمام زودهنگام حجم بسته‌های اینترنت مشترکان، اظهار کرد: طی سال‌های گذشته برخی مشترکان حتی در طول سه روز به مصرف چهار گیگابایت داده پرداخت کرده‌اند، چرا که برای استفاده درست از حجم بسته‌ها، اطلاعات کافی را نداشته و یا تنظیمات گوشی‌ آنها به گونه درست انتخاب نشده است.

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی ادامه داد: طی این مدت با توجه به افزایش سرعت اینترنت بسته‌ اینترنتی برخی مشترکان در مدت زمان کوتاه‌تری تمام می‌شود که عدم مواجه با این مشکل نیازمند اطلاع‌رسانی است تا افراد در تمام موارد فایل‌های تصویری ارسالی را مورد استفاده قرار ندهند، چرا که این موضوع بخش قابل توجهی از حجم آنها را مورد استفاده قرار می‌دهد. از سوی دیگر برنامه‌های متعددی نیز هستند که به‌طور دائم به‌روزرسانی شده و بخشی از حجم اینترنت را نیز به‌روزرسانی این اپلیکیشن‌ها مصرف می‌کند.

صدوقی به تغییراتی که اخیرا در تعرفه اینترنت همراه ایجاد شده اشاره کرد و گفت: از ابتدای مردادماه امسال هر کیلوبایت داده همراه ۲۰ درصد کاهش قیمت داشته است.

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی همچنین یادآور شد: مشترکان می‌توانند از طریق بخش همراه من که بر روی سایت همراه اول قرار دارد و یا دریافت پرینت حساب از میزان مصرف خود در حوزه اینترنت و مکالمه آگاه شده و هزینه‌های مربوطه را بررسی کنند.

همکاری اپراتورها برای اجرای طرح رجیستری

وی در ادامه به ارائه‌ی توضیحاتی در خصوص اجرای طرح رجیستری گوشی‌های موبایل پرداخت و ادامه داد: این طرح در سال‌های قبل تجربه‌ای ناموفق داشت، اما امسال ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در این زمینه اقداماتی انجام داده و هماهنگی‌هایی نیز با اپراتورها صورت گرفته که ما در این زمینه آماده‌ایم دغدغه مسوولان را کاهش دهیم.

واگذاری ۳۰۰ هزار سیم‌کارت دانش‌آموزی

صدوقی در بخش دیگری از صحبت‌های خود عنوان کرد: امسال سال آخر برنامه راهبردی شرکت همراه اول است و در حال تدوین برنامه پنج‌ ساله دوم هستیم تا بتوانیم تحولاتی اساسی در ارائه خدمات به مشترکین خود داشته باشیم.

وی همچنین تصریح کرد: در برنامه‌های راهبردی سعی می‌شود متناسب با نیاز مشترکان همراه اول سرویس‌های جدیدی طراحی و تدوین شود.

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی همچنین عنوان کرد: خردادماه امسال تعداد مشترکان اپراتور اول به ۸۰ میلیون رسید و در سه ماهه اول امسال ۲.۵ میلیون سیم‌کارت همراه اول واگذار شد که از این میان ۱۸۷ هزار مورد سیم‌کارت‌های دائمی بوده‌اند که با توجه به اجرای طرح‌هایی مانند فروش اقساطی سیم‌کارت واگذاری آنها شتاب گرفته است.

صدوقی همچنین با اشاره به واگذاری ۳۰۰ هزار سیم‌کارت دانش‌آموزی از تلاش همراه اول برای رعایت دغدغه والدین در این بخش یاد کرد.

 آماری از رومینگ ملی

مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار درباره اجرای رومینگ ملی هم متذکر شد: به‌طور متوسط روزانه حدود ۲۸۹ هزار نفر از مشترکان اپراتور دوم و ۶۷۰ هزار نفر از مشترکان اپراتور سوم از خدمات رومینگ همراه اول استفاده می‌کنند که در مجموع این رقم به بیش از ۹۰۰ هزار مورد رسیده و در روزهای تعطیل از یک میلیون هم می‌گذرد.

وی درباره‌ی اولویت شرکت ارتباطات سیار عنوان کرد: پیش از این با توجه به این‌که بالغ بر ۹۰ درصد گوشی‌های هوشمند کشور تنها خدمات نسل سه را پشتیبانی می‌کردند اولویت ما بر توسعه نسل سوم بود که برهمین اساس تاکنون ۷۵۰۰ سایت در این حوزه راه‌اندازی شده و بالغ بر ۵۴۰ شهر و ۵۰۰ دهستان تحت پوشش شبکه ۳G همراه اول قرار گرفته‌اند.

افزایش ۱.۵ برابری مصرف دیتا

صدوقی همچنین تصریح کرد: در مقایسه با فروردین‌ماه سال جاری با دی‌ماه گذشته مصرف دیتا بر روی شبکه همراه اول ۱.۵ برابر رشد داشته است و با توجه به روند رشد مصرف دیتا پیش‌بینی می‌شود در سال جاری درآمدهای این بخش ۲۰ درصد افزایش خواهد داشت.

مدیر عامل اپراتور اول ارتباطی صحبت‌های خود نیز از پرداختی‌های این شرکت به دولت یاد کرد و گفت: طی مدتی که از خصوصی‌سازی همراه اول می‌گذرد نسبت به زمانی که این شرکت در بخش دولتی قرار داشت پرداختی‌های آن به دولت شش برابر افزایش یافته است.

وی در پایان متذکر شد: درآمدهای این شرکت در سه ماهه اول سال جاری بالغ بر ۷۴۶ میلیارد ریال بوده که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل رشدی ۱۸ درصدی را نشان می‌دهد.
بهزاد بازدید : 63 1397/07/27 نظرات (0)

اداره کل ارتباطات شرکت ارتباطات ایران اعلام کرد؛ پیام هایی که با مضمون ارسال کد جهت دریافت شارژ همراه اول رایگان یا هدیه از طریق شماره های مختلف پیامک شده یا در فضای مجازی ارسال می شود، تبلیغاتی است و عمدتاً با هدف فروش کالا یا خدمات ارسال می شود و پاسخ دادن به آنها ممکن است برای مشترک هزینه در بر داشته باشد.

همراه اول تصریح کرده است مشترکین باید در خصوص پاسخ دادن به اینگونه پیام ها اطلاع لازم را از نوع پیام و میزان هزینه آن داشته باشند.

بهزاد بازدید : 285 1397/07/14 نظرات (0)
۱۳۹۵ اپراتور همراه اول برای جوانان زیر ۲۵ سال هدیه ویژه‌ای با نام «شارژ جوانان همراه اول» در نظر گرفته است. در این طرح به ازای هر بار شارژ خط اعتباری جوان زیر ۲۵ سال، ۱۰۰ پیامک درون شبکه به وی هدیه داده می‌شود. اگر می‌خواهید جزئیات بیشتری از این طرح بدانید به خواندن ادامه دهید.

نحوه فعالسازی و برخورداری از طرح شارژ جوانان همراه اول

کلیه مشترکین اعتباری که کمتر از ۲۵ سال سن داشته باشند می‌توانند از این هدیه بهره‌مند شوند. با شماره گیری کد دستوری #کد شارژ*۱۲۴*۱۰* هدیه شارژ جوانان همراه اول بر روی خط اعتباری شما فعال خواهد شد.

 قوانین کلی شارژ جوانان همراه اول

  • مبنای محاسبه سن مشترک تاریخ تولدی است که هنگام خرید سیم کارت در دیتا بیس همراه اول ثبت شده است.
  • مشترک زیر ۲۵ سال علاوه بر دریافت شارژ مربوطه، یک بسته هدیه پیامکی ۱۰۰ تایی دریافت می‌نمایند.
  • هرچه مبلغ شارژ خریداری شده بیشتر باشد، مهلت زمان مصرف بسته پیامکی به همان نسبت بیشتر خواهد بود.
  • اگر فرد دیگری برای مشترک زیر ۲۵ سال شارژ خریداری کند هم جوان می‌تواند این هدیه پیامکی را فعال نماید.
  • مهلت مصرف ۱۰۰ پیامک هدیه برای شارژهای ۱۰.۰۰۰، ۲۰.۰۰۰، ۵۰.۰۰۰، ۱۰۰.۰۰۰ و ۲۰۰.۰۰۰ ریالی متغیر و به شکل مندرج در جدول ذیل می‌باشد:
جدول شارژ جوانان همراه اول
  • هنگامی که مشترک کد دستوری شارژ جوانان همراه اول را ارسال می‌نماید، ابتدا سن مشترک در پروفایل او در دیتا بیس همراه اول چک می‌شود و در صورتی که کمتر از ۲۵ سال سن نداشته باشد، به وی اطلاع داده می‌شود که مشمول این طرح نیست.
  • اولویت مصرف پیامک‌ها با پیامک‌های هدیه است. به عبارت دیگر تا هنگامی که مشترک ۱۰۰ پیامک هدیه خود را مصرف نکرده باشد و اعتبار زمانی پیامک‌ها نیز تمام نشده باشد، هر پیامکی ارسال نماید، از پیامک‌های هدیه شارژ جوانان همراه اول و به صورت رایگان مصرف می‌شود.
  • چنانچه مشترک قبلا بسته تشویقی پیامکی همراه اول را خریداری نموده باشد و بسته پیامکی هدیه شارژ جوانان همراه اول نیز برای وی فعال شود، اولویت مصرف پیامک‌ها با بسته‌ای است که زمان اعتبار آن زودتر به پایان می‌رسد.
  • مشترکین می‌توانند تعداد نامحدود افزایش اعتبار از درگاه شارژ جوانان همراه اول انجام دهند لذا امکان داشتن چندین بسته پیامکی هدیه شارژ جوانان همراه اول به شکل همزمان وجود دارد.

امیدوارم این مطلب برای شما جوانان عزیز زیر ۲۵ سال مفید واقع شده باشد و از این به بعد از این شارژ جوانان همراه اول استفاده نمایید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین صفحه با ما در میان بگذارید.

بهزاد بازدید : 76 1397/06/31 نظرات (0)

انتقال شارژ همراه اول

برای انتقال شارژ از یک سیم کارت همراه اول به سیم کارت همراه اول دیگر ( انتقال شارژ ) از کد زیر استفاده کنید ( از چپ به راست) :

# شماره اعتباری مورد نظر9891* مبلغ اعتبار به ریال * رمز انتقال * 132 *

 برای گرفتن رمز انتقال یک پیامک بدون متن به 8910 ارسال کنید.

شماره رمزی که ویژه ی شما تولید شده برایتان فرستاده می شود که باید آن را به خاطر بسپارید .

به طور مثال : می خواهیم مبلغ 1000 تومان به شماره 09191111111 شارژ بفرستیم فرض میکنیم قبلا یک پیامک بدون متن به 8910 ارسال کرده ایم و رمز 1234 برای ما تعیین شده است ، پس به این ترتیب کد به شکل زیر خواهد بود :

#98919191111111*10000*1234*132*

نکات مهم در مورد انتقال شارژ :

بهتر است قبل از فرستادن شارژ از روشن بودن گوشی طرف مقابلتان اطمینان حاصل کنید.

مواظب رمزتان باشید تا کسی یواشکی از رمز شما استفاده نکرده و شارژ از گوشی شما برای خودش ارسال نکند!

 همراه اول برای هر بار انتقال عتبار 40 تومان کارمزد کم میکند

در هر روز برای تعداد دفعات فرستادن شارژ محدودیت وجود دارد و فقط 5 بار می توان شارژ انتقال داد

حداکثر مبلغ انتقال در هر روز 10.000 تومان می باشد

در هر ماه فقط 30 بار می توان انتقال شارژ انجام داد

حداکثر مبلغی که می توان در هر ماه انتقال داد 50.000 تومان می باشد

بهزاد بازدید : 59 1397/06/20 نظرات (0)

شارژ مستقیم همراه اول این امکان را به خریدار می دهد که میزان شارژ

 دلخواه خود را بدون وارد کردن کارت شارژ به اعتبار خود اضافه نماید.

 

نحوه ی خرید اینترنتی شارژ مستقیم همراه اول :

شما با ورود به صفحه مجازی اپراتور و شارژ مورد نظرتان را انتخاب کرده شماره

 همراه اول خود را وارد می نمایید. دادن ایمیل اختیاری است سپس بانک

 صادرکننده کارت خود را انتخاب می کنید پس عملیات پرداخت با همکاری بانک

 مورد نظر شما صورت می پذیرد. شارژ انتخاب شده و صورتحساب شما اعلام

می گردد.

 

مزایای خرید اینترنتی شارژ مستقیم همراه اول :

ما می توانیم از طریق خرید شارژ به صورت مستقیم(اتوشارژ)بسیار سریعتر

و بدون صرف وقت افزون تری نسبت به سایر روش ها تلفن همراه خود را شارژ

کنیم.خرید هم آسان و هم راحتر می شود. در ضمن این فرهنگ رواج پیدا می کند.


بهزاد بازدید : 86 1397/06/06 نظرات (0)

:همراه اول

معرفی برنامه همراه من (My MCI)


برنامه همراه من (My MCI) شامل دو نسخه اندرویدی و آی او اسی می‌شود و امکان دسترسی آسان به خدمات آنلاین همراه اول را برای کاربران خود به ارمغان آورده است. برنامه My MCI (همراه من) قابلیت های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار داده که از جمله آن‌ها می‌توان به امکان مشاهده و پرداخت صورت حساب میان دوره و پایان دوره اشاره کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش صورتحساب من به صورت حساب میان دوره و یا پایان دوره خود به همراه جزییات آن دسترسی داشته باشند و نسبت به پرداخت آنلاین آن اقدام نمایند.


اپلیکیشن همراه من (My MCI) امکان مشاهده تاریخچه پرداخت قبض را هم در اختیار کاربران خود قرار داده است. کاربران می‌توانند با انتخاب بازه زمانی مورد نظر خود به اطلاعاتی نظیر تاریخ پرداخت و مبلغ قبض دسترسی داشته باشند.

نمایش موجودی حساب و خرید شارژ از دیگر قابلیت های برنامه همراه من (My MCI) به شمار می‌رود. مشترکین سیم کارت های همراه اول می‌توانند از موجودی حساب خود توسط این برنامه مطلع شوند و یا با مراجعه به بخش شارژ نسبت به خرید شارژ برای سیم کارت خود اقدام نمایند.

یکی از اصلی ترین قابلیت های برنامه همراه من (My MCI) مربوط به نمایش ریز مکالمات و خلاصه کارکرد می‌شود. با استفاده از این قابلیت، برای دریافت ریز مکالمات خود نیازی به مراجعه حضوری به دفاتر همراه اول نخواهید داشت و می‌توانید به راحتی از طریق این اپلیکیشن به ریز مکالمات و خلاصه کارکرد دسترسی داشته باشید.

از دیگر قابلیت های برنامه همراه من (My MCI) می‌توان به امکان فعال سازی و خرید بسته های اینترنتی نوترینو اشاره کرد. بدین منظور به بخش خدمات من مراجعه کرده و گزینه اینترنت نوترینو را لمس نمایید.

در این بخش به لیستی از بسته های نوترینو به همراه جزییات آن‌ها دسترسی خواهند داشت و می‌تواند به راحتی نسبت به انتخاب و فعال بسته اینترنتی دلخواه خود اقدام نمایید. نمایش گزارش مصرف اینترنت از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط اپلیکیشن همراه من (My MCI) به شمار می‌رود.

مشترکین سیم کارت های همراه اول می‌توانند به آسانی توسط برنامه همراه من (My MCI) نسبت به خرید و فعال سازی آوای انتظار دلخواه خود اقدام نمایند. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش آوای انتظار به جستجو آهنگ مورد نظر خود بپردازند و یا به لیستی از آهنگ ها بر اساس سبک های مختلف دسترسی داشته باشند. علاوه بر امکان فعال سازی، قابلیت هایی نظیر تغییر  آهنگ و غیر فعال سازی آوای انتظار نیز در اختیار کاربران قرار داده شده است.

از دیگر قابلیت های ارائه شده توسط برنامه همراه من (My MCI) می‌توان به امکان غیر فعال سازی پیامک های تبلیغاتی اشاره کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به بخش پیامک های تبلیغاتی نسبت به فعال و یا غیر فعال سازی آن‌ها اقدام نمایند.

بهزاد بازدید : 74 1397/05/30 نظرات (0)


شارژ همراه اول - فیگیرو - خرید شارژ مستقیم و کارت شارژ و محصولات مجازی

خرید بی دغدغه شارژ و بسته اینترنت و پرداخت قبض با فیگیرو
سایت های زیادی برای خرید شارژ و بسته اینترنتی و پرداخت قبض هاتون وجود داره. اما چرا باید فیگیرو رو انتخاب کنید؟ و چرا بی دغدغه؟ الان بهتون میگم.
چون اولاً کار کردن با فیگیرو خیلی راحته و مثل خیلی دیگه از سایت ها نباید عملیات پیچیده ای رو برای خرید هاتون انجام بدید.
دوماً توی سایت، هم راهنمای استفاده وجود داره و هم یه تیم پشتیبانی قوی که همیشه بهتون کمک می کنه.
تا یادم نرفته، امکانات سایت فیگیرو رو هم بهتون بگم:
•شارژ مستقیم و کارت شارژ برای سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و رایتل
•بسته های اینترنت ایرانسل، همراه اول و رایتل
•پرداخت قبض های خدماتی (قبض آب، برق، گاز، تلفن، موبایل و حتی جریمه راهنمایی و رانندگی)
•خرید انواع گیفت کارت (آیتونز، گوگل پلی، ایکس باکس، آمازون، مایکروسافت، پلی استیشن و ...)
•خرید انواع آنتی ویروس برای موبایل و کامپیوتر (ایست نود 32، بیت دیفندر، کاسپرسکای، نورتون و ...)
با فیگیرو شارژش کن
https://www.figiro.com


برای ثبت آگهی خود روی کلمه آگهی رایگان کلیک کنید




بهزاد بازدید : 61 1397/05/24 نظرات (0)

این روش روش جدیدی است که با خرید اتو شارژ همراه اول شما مصرف کننده

گرامی می توانید بدون وارد کردن پین شارژ مورد نیاز خود را به اعتبار سیم کارت

 همراه اول خود اضافه نمایید.

پس از خرید اتوشارژ همراه اول یک پیامک جهت اضافه شدن اتو شارژ به

 گوشی شما ارسال خواهد شد.

 

 

خرید اتوشارژ همراه اول :                                                           

با خرید اتو شارژ همراه اول اطلاعات پرداختی به شما میل می گردد که برای

خرید اتو شارژ همراه اول هیچ محدودیتی در استفاده از کارت های عضو شتاب

 وجود ندارد.

بهزاد بازدید : 85 1397/05/23 نظرات (0)

برای استعلام موجودی حساب همراه اول از کد #۱۱* ۱۴۰ * استفاده کنید.

کلمات جستجو شده مرتبط:
روش شارژ همراه اول ، نحوه شارژ همراه اول ، کد شارژ همراه اول ، راه های شارژ حساب همراه اول، روش استعلام موجودی همراه اول، روش استعلام مانده اینترنت همراه اول، نحوه استعلام مانده همراه اول، چگونه سیم کارت همراه اول را شارژ کنیم، چگونگی شارژ حساب همراه اول، وارد کردن شارژ همراه اول، نحوه وارد كردن رمز شارژ همراه اول، طريقه وارد كردن رمز شارژ همراه اول، روش وارد كردن شارژ همراه اول، چگونه شارژ همراه اول را وارد کنیم، شارژ همراه اول، روش وارد کردن رمز شارژ همراه اول
بهزاد بازدید : 194 1397/05/22 نظرات (0)
برای اینکار اگر کارت شارژ خریداری نموده اید قسمت رمز شارژ آن را بخراشید. اگر از دستگاه خودپرداز یا کارت خوان این رمز را تهیه کرده اید قسمت رمز آن را بصورت زیر در گوشی وارد کنید. دقت کنید که به اشتباه از شماره سریال به عنوان رمز استفاده ننمایید.
شماره زیر را در گوشی خود وارد نمایید و کلید تماس را بفشارید:
# شماره رمز شارژ # * ۱۴۰ *
منظور از کلید تماس همان کلید سبز رنگ و در برخی گوشی ها OK است.
پس از وارد کردن این حساب شما شارژ می شود.
بهزاد بازدید : 89 1397/05/21 نظرات (0)

برای تهیه شارژ سیم کارت  همراه اول راه های گوناگونی وجود دارد. برخی از وب سایت ها و اپلیکیشن ها بصورت مستقیم این کار را انجام می دهند. اگر دسترسی به اینترنت ندارید می توانید از روش های دیگری نیز شارژ تهیه کنید.

یکی از این روش ها خرید کارت شارژ از باجه های روزنامه فروشی و برخی فروشگاه هاست. کارت های شارز با رقم های گوناگون از 1000 تومان به بالا موجود است.
روش دیگر استفاده از دستگاه های خود پرداز یا ATM است. برای این کار منوی خرید شارژ در خود پرداز بانکهای گوناگون کمی متفاوت است ولی در اکثر آنها سایر خدمات راه رسیدن به منوی خرید شارژ است.
همچنین اگر به دستگاه کارتخوان یا همان POS دسترسی داشته باشید برخی از بانک ها بر روی دستگاه کارتخوان خود این خدمات را ارائه می دهند.
پس از اینکه رمز شارژ را تهیه نمودید به صورت زیر آن را وارد نمایید.

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 42
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 3
  • بازدید امروز : 77
  • باردید دیروز : 4
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 94
  • بازدید ماه : 335
  • بازدید سال : 2,214
  • بازدید کلی : 8,380